Фахова компетентність вчителя

 

                                         Показники                    (бали в дужках)

2009-2010

2010-2011

2011-2012

2012-2013

2014-2015

1.

Ступінь досягнення мети навчання

1.1. Цілі не ставляться на уроках і викликають труднощі у вчителя при їхньому формулюванні. Цілі уроку не досягаються                                                                                    

                                                                                                (1)

 

 

 

 

 

1.2. Цілі навчання ставляться на окремих уроках, але не завжди досягаються                                                                           (2)                                                                                              

 

 

 

 

 

1.3. Цілі навчання ставляться і досягаються на окремих уроках                                                                                  

                                                                                                (3)

 

 

 

 

 

1.4. Цілі ставляться на кожному уроці, однак учні не залучаються до формування особистих цілей, підведення підсумків уроку. Проте цілі уроків, поставлені вчителем, регулярно досягаються                                                      

                                                                                                 (4)

 

 

 

 

 

1.5. Цілі навчання формулюються на кожному уроці, учні залучаються до постановки особистих цілей і підведення підсумків уроку щодо досягнення особистих і колективних цілей                                                                             

                                                                                                 (5)

 

 

 

 

 

2.

Оптимальність використання методів, засобів та організаційних форм навчання

 2.1. Уроки проводяться одноманітно; при розкритті тем використовується в основному переказ матеріалу підручника                                                                           

                                                                                            (1-3)

 

 

 

 

 

2.2. Крім традиційних, використовуються засоби, організаційні форми й методи, що активізують діяльність учнів       (4)                                                                           

 

 

 

 

 

2.3. У наявності оптимальне сполучення засобів навчання, організаційних форм і методів навчання, у тому числі авторських                                                                        

                                                                                            (5)

 

 

 

 

 

3.

Використання нових педагогічних технологій

3.1. Про нові технології е деяке уявлення, застосовуються лише традиційні                                                                         (1-2)                                                                                          

 

 

 

 

 

3.2. Крім традиційних, використовуються деякі елементи нових педагогічних технологій                                                   (3)                                                                    

 

 

 

 

 

3.3. Добра поінформованість про нові технології та використовуються деякі з них                                            (4)

 

 

 

 

 

3.4. Використовуються оптимальне поєднання традиційних і нових технологій, що забезпечує ефективність навчання, формування компетентностей                                         (5)                                                                              

 

 

 

 

 

4.

Типологія уроків

4.1. Немає системи у виборі типів уроків, спостерігається одноманітність типів                                                      (1-2)

 

 

 

 

 

4.2. Епізодично практикуються різні типи уроків           (3)

 

 

 

 

 

4.3. Тип уроку визначається поставленою метою           (4)

 

 

 

 

 

4.4. Застосовуються типи уроків, активізують самостійну, пізнавальну, творчу діяльність учнів і які забезпечують компетентнісний підхід, високу якість навчання            (5)  

 

 

 

 

 

5.

Норми оцінки рівня навчальних досягнень учнів

5.1. Не знає норм оцінки рівня навчальних досягнень, оцінює інтуїтивно                                                                              (1)

 

 

 

 

 

5.2. Знає норми оцінок знань. Але оцінює інтуїтивно     (2)         

 

 

 

 

 

5.3. Використовує тільки поурочний і підсумковий контроль (3)                                                                             

 

 

 

 

 

5.4.Оцінює рівень навчальних досягнень учнів відповідно до встановлених норм, але не формує в учнів навички самоконтролю й самооцінки                                                                        (4)      

 

 

 

 

 

5.5. Використовує всі види контролю, знає норми оцінювання і формує в учнів навички самоконтролю й самооцінки      (5)                                                                

 

 

 

 

 

6.

Рівень використання виховного потенціалу предмета

6.1.У процесі навчання вчитель лише частково реалізує виховний потенціал предмета                                                             (1-3)

 

 

 

 

 

6.2. У процесі навчання вчитель досить широко використовує виховний потенціал предмета                                              (4)                           

 

 

 

 

 

6.3. Учителем досягається гармонічна єдність між набутими знаннями учнів й формуванням у них емоційно-ціннісного відношення до навчального матеріалу                                (5)                                             

 

 

 

 

 

7.

Наявність системи позакласної роботи

7.1. Система позакласної роботи відсутня, позакласні заняття проводяться епізодично                                                      (1-2)                                                          

 

 

 

 

 

7.2. Система позакласної роботи розроблена, однак рівень її реалізації задовільний, охоплення учнів недостатньо високе                                                                                (3-4)

 

 

 

 

 

7.3. Функціонує ефективна система позакласної роботи, охоплення учнів високе                                                      (5)                                                          

 

 

 

 

 

8.

Використання наочності та ТЗН

8.1. Комп’ютер, ТЗН і засоби наочності не використовуються                                                               (1)

 

 

 

 

 

8.2. Наочність і ТЗН використовуються рідко, і як правило, неефективно                                                                         (2-3)                                                                           

 

 

 

 

 

8.3. Наочність і ТЗН використовуються досить широко й ефективно                                                                             (4)

 

 

 

 

 

8.4. Наочність і ТЗН використовуються систематично. Обґрунтовано. У повному об’ємі й досить ефективно    (5)                                              

 

 

 

 

 

9.

Відповідність рівня підготовки учнів вимогам державного стандарту загальної середньої освіти

9.1. Частково відповідає                                                  (1-2)                             

 

 

 

 

 

9.2. В основному відповідає                                            (3-4)                              

 

 

 

 

 

9.3. Відповідає всім параметрам                                        (5)                  

 

 

 

 

 

10.

Рівень досягнень учнів з предмету

10.1. До 30%                                                                     (1-2)                

 

 

 

 

 

10.2. Від 30% до 40%                                                          (3)                 

 

 

 

 

 

10.3. Від 40% до 50%                                                          (4)                  

 

 

 

 

 

10.4. Вище 50%                                                                    (5)                       

 

 

 

 

 

11.

Результати участі школярів, у конкурсах, олімпіадах та інших творчих заходах (за три останніх роки)

11.1. Учні ніде не брали участі                                          (1)                             

 

 

 

 

 

11.2. Учні брали участь у районних заходах                    (2)                       

 

 

 

 

 

11.3. Учні стали призерами районних заходів                 (3)                    

 

 

 

 

 

11.4. Учні брали участь  у заходах обласного рівня        (4)                

 

 

 

 

 

11.5. Учні стали призерами обласних заходів                  (5)                      

 

 

 

 

 

                                                                                    Всього балів:

Рівень фахової компетентності: високий: 50- 55балів;

                                                       значний: 39-49 балів;

                                                       вагомий: 28-38 балів;

                                                       нормативний: 17-27 балів